11 Ağustos 2011 Perşembe

Online Alışveriş Sitesi: Butigo


Bahar aylarında tanıtımlarına başlanan ve Mayıs ayında açılan alışveriş sitesi Butigo'yu nihayet test edebildim. Uzun zamandır istediğim büyük lacivert çantayı Butigo'dan sipariş ettim. :)
Butigo'nun diğer alışveriş sitelerinden ne farkı var diyebilirsiniz. Markafoni ve Tredyol gibi sitelere göre farkı, Butigo'nun stilistlerinin sizin zevkinize özel bir butik hazırlamaları... Siteye üye olurken doldurduğunuz mini bir anketle sizin stiliniz belirleniyor ve zevkinize uygun ayakkabı, çanta ve takı modelleri "Butiğim" sayfasına ekleniyor. Size de muhteşem modeller arasından seçim yapmak kalıyor. Üstelik sadece sizin için belirlenen modellerle sınırlı kalmayıp dilerseniz tüm modelleri de görüntüleyebiliyorsunuz.
Butigo'ya üye olunduğunda ilk alışverişiniz 20 TL indirimli! Üstelik de Butigo, diğer alışveriş sitelerinden farklı olarak kargo ücreti almıyor. Butigo'ya üye olmak isteyenler buraya tıklayabilir.  

İşte benim Butigo alışverişim:


69.95 TL olan çantayı kargo ücreti ödemeden ve 20 TL indirimle 49.95 TL'ye satın aldım. Kargo bir gün içerisinde teslim edildi, üstelik çok şık bir çanta kılıfının içerisinde... Şimdiden herkese iyi alışverişler... :)

2 yorum:

  1. Kahretsin yeni bir site daha öğrendim:(

    http://alisverisdanismani.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Hiç de görüldüğü kadar iyi bir site değil.Ne iletişim telefonlarına ulaşılıyor ne de maille düzgün cevap alınıyor.

    YanıtlaSil