9 Haziran 2011 Perşembe

Provence'tan Aromaterapik Bir Esinti: L'occitane Duş Jeli ve Yaz Kokusu


Sıcak yaz aylarında, kendimi olabildiğince hafif ve ferahlamış hissetmemi sağlayacak ürünleri tercih ediyorum. Bu ürünleri sunan markaların başında da L'occitane geliyor. Tüm ürünlerine bayılıyorum. Özellikle de Verbena serisindeki ürünler tam olarak bana hitap ediyorlar diyebilirim.


Verbena banyo ve duş jelinin içerisindeki mineçiçeği, portakal, sardunya ve limon ağacı esansiyel yağları hem cildinizin yumuşacık olmasını hem de mükemmel kokmasını sağlıyor. Ben bu serinin şampuan, saç kremi ve vücut losyonunu da kullanıyorum ama onlar azaldığı için fotoğraflarını çekmedim. :)
Uçuş uçuş bir yaz kokusu tercih edenler içinse Citrus Verbena Summer Fragrance'ı öneriyorum. Korsika'dan gelen organik mineçiçeği, Sicilya'dan gelen limon yağı ve İtalya'dan gelen üzüm meyve özütü ile zenginleştirilmiş bu koku, hoş ve zarif bir kalıcılıkta...
Verbena Banyo & Duş Jelinin bendeki boyutu 500 ml. Ancak sanırım Türkiye'de 250 ml.'liği satılıyor. Fiyatı da 33 TL. 
Citrus Verbena Summer Fragrance'ın 100 ml'lik fiyatı da 94 TL.
Eee... Artık yazın da gelmesiyle birlikte tatil için alınacaklar listesine bir yenisi daha eklendi sanırım. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder