4 Mayıs 2011 Çarşamba

Işıl Işıl Yanaklar İçin: Bobbi Brown Shimmer Brick Compact Allık

Makyaj malzemeleriyle ilgili tavsiyelerime bir yenisini daha eklemek istiyorum. Bu ürün benim yıllardır severek kullandığım, özellikle de yaz aylarında herkesten olumlu tepkiler aldığım Bobbi Brown allığım.
Yanaklarınıza ışıltı ve canlılık katacak bu ürün ile cildinizde pürüzsüz bir görünüm yakalamak mümkün. İçindeki incecik pırıltıları sayesinde simli bir görünüm yerine, sanki cildinizde hoş bir ışıltı varmış ya da cildiniz sağlıklı bir şekilde parlıyormuş gibi doğal bir görüntü yakalayabiliyorsunuz. 

Ben genelde simli ürünleri tercih etmem. Bana çok yapay gelirler ama bu allık ile karşınıza çıkan sonuçlardan memnun kalacağınızı garanti edebilirim! Bu allığın Bronze, Nectar, Pink Quartz ve Rose olmak üzere 4 rengi var. Bendekiler Bronze ve Rose tonları. Yukarıda resmini gördüğünüz allığın rengi Rose. Bronze olan allığım bitmek üzere olduğu için :) fotoğrafını çekip koymadım ama rose'yi daha yeni aldığım için hemen fotoğrafını çektim. :) 
Gelelim bu ürünlerin kullanımına... Bu ürünler renk vermekten daha çok yüzünüzde belli noktaları vurgulamak için daha uygun ürünler. Ben allığımı uyguladıktan sonra bu ürünü elmacık kemiklerimin üstüne sürüyorum. Böylece pırıl pırıl yanaklar elde ediyorum. 
Ödül almış olan bu allık aynı zamanda göz farı olarak da kullanılabiliyor. Tıpkı MAC'in pigment farları gibi bir sonuç veriyor! 
Özellikle yaz aylarında ve yaz gecelerinde cilde mükemmel bir ışıltı veren bu ürünün fiyatı ise 38$. Türkiye'de ise 70 TL civarında.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder