31 Mayıs 2011 Salı

Ayakkabıda Online Alışveriş Sırrım: Ami Club Wear


Evet son zamanlarda yurtdışından alışverişe getirilen sınırlamalara rağmen yılda 5 hakkım olması beni rahatlatıyor! :) Hiç yoktan iyidir diyerek, alışverişe devam edelim diyorum. :) Evet sizlere muhteşem bir sır vermek istiyorum. Bu siteyi bilenlerin sayısı çok fazla değil ama benim yakın çevrem bu siteye olan düşkünlüğümü çok iyi bilir. Gerçekten de çok çok ekonomik fiyatlara gayet modern, şık ve trendy ayakkabılar satın almak mümkün. Ayakkabıların fiyatları 9.99$ ile 39.99$ arasında değişiyor! Evet yanlış duymadınız fiyatlar aynen bu şekilde. :)
Alışveriş sitemizde sadece ayakkabılar satılmıyor. Ayakkabı dışında çeşitli kostümler, plaj giyimi, elbiseler vb. satılıyor ama ne yalan söyleyeyim onlar benim çok hoşuma gitmiyor. Bu siteden ayakkabı dışında bir şey almadım. 
Sitemizin adı www.amiclubwear.com Ben bugüne kadar buradan çeşit çeşit ayakkabılar sipariş ettim. Sipariş edildiğinde aşağı yukarı 3 adet kadar ederseniz yaklaşık 30-35$ arası bir kargo ücreti çıkıyor. Ben kış aylarında bot da sipariş ettim. Ölçü tablolarına bakarak sipariş verirseniz ayakkabıların ayağınıza uymama ihtimali ortadan kalkıyor.
Sizlere şiddetle tavsiye edeceğim ürün ise benim çok rahat ettiğim dolgu topuklu (wedge) olarak geçen ayakkabılar. Denizci modasının estiği son günlerde hasır ve dolgu topuklu ayakkabılar çok şık duruyor. Jennifer Aniston'ın giydiği meşhur Stuart Weitzman espadrillerin aynısını yapmışlar. Hem de 27.99$'a!!


İşte sitede benim seçtiğim ayakkabılardan birkaç tanesi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder