24 Nisan 2011 Pazar

Asos... İnternetten Alışveriş Cenneti!

Son zamanlarda Ankara'daki alışveriş merkezlerinin sayısı her geçen gün artıyor. Ama çalışmaktan, çocuklarla ilgilenmekten alışveriş yapmaya fırsat bulamayan ya da mağaza gezmekten hoşlanmayanlar için yeni bir alternatif var. İnternetten alışveriş
Ülkemizde de gün geçtikçe popülerleşen ve güvenli ödeme kanallarıyla da tüketicilerin beğenisini kazanan bu alışveriş türü benim de tercihlerim arasında... Türkiye'de pek çok ünlü markayı birarada ve uygun fiyatlarla sunan Markafoni, Trendyol, Morhipo, Limango vb. seçeneklerin yanı sıra Mango, İkea gibi dünyaca ünlü pek çok marka da online alışveriş imkanı sunmaya başladı. Ülkemizde durum bu şekildeyken yurtdışında bu imkanlar daha fazla. Yurtdışından ülkemize belirli bir kargo ücretiyle ya da ücretsiz olarak gönderim yapan alışveriş siteleri var. Bunlar arasında benim favorim ASOS! Merkezi İngiltere olan Asos nihayet artık Türkiye'ye de ÜCRETSİZ GÖNDERİME başladı!!! Mutluluğumu anlatmaya kelimeler yetmez. Özellikle elbiselerini mükemmel bulduğum Asos'tan geçtiğimiz günlerde bir trençkot, bir elbise ve tabii ki ayakkabı siparişi verdim. :) Outlet/Clearance bölümünden verdiğim siparişim, kargo ücreti olmadığı için inanılmaz uygun bir fiyata (toplam 130 TL) geldi.
Asos markalı ürünlerin yanı sıra dünyaca ünlü tasarımcıların bay-bayan giyim, ayakkabı, çanta vb. aksesuarlarına www.asos.com adresinden ulaşabilirsiniz! 

4 yorum:

  1. :) kızım süper yazıyorsun...aysegulll

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım. İnşallah gelicem de Brüksel'i de yazacağım. :)))

    YanıtlaSil
  3. merhaba ben asosta bir kazak beğendim ama kısa boyluyum kolları uzun gelir diye düşünüyorum sen kıyafet alırken bir sorun yaşadın mı mankenlerin üstünde güzel duruyor ds giyince bir sorun çıkar mı

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben de asos sitesine kaydoldum fakat adres icin verilen yer kisitli oldugu icin sadece il ve ilceyi yazdim kargo subesinden alirim diye bu yüzden habgi kargo ile geliyor ürünler ögrenebilirmiyim ve telefon numarasini nasil yazmaliyim ?

    YanıtlaSil