26 Nisan 2011 Salı

Vazgeçemediğim MAC Pudram

Her bayan gibi ben de makyaj yapmayı çok seviyorum. Son yıllarda makyaj yapmanın inceliklerini öğrenmek için kendi çapımda üstün bir çaba sarfediyorum! :) Güzel makyaj yapmanın püf noktalarının başında, kullanılan malzemelerin kalitesi geliyor. Ne kadar kaliteli ürün ve aksesuar (fırça, aplikatör vb.) kullanırsanız, o kadar iyi sonuçlar çıkıyor. Bunun yanı sıra püf noktaları öğrenmek için Makyajlı Kız'ın blogundaki videoları da sık sık seyrediyorum. :)
Gelelim size önereceğim makyaj malzemelerinin ilkine:
MAC Prep+Prime Transparent Finishing Powder
YSL Toz Pudra Fırçası
MAC Prep+Prime bir transparan pudra. Bu pudranın en önemli özelliği, makyajı sabitlerken aynı zamanda cildin yağlanmasını ve makyajın bozulmasını engellemesi... Herhangi bir renk tonu içermiyor ancak yüzü aydınlatıyor. Ben fondötenimin üzerine ince bir katman olarak uyguluyorum. Kullanımı başlarda hiç kolay gelmemişti. Fakat Yves Saint Laurent toz pudra fırçamla kolaylıkla ve çok ince bir katman olarak sürebiliyorum. 
Bu pudra, gözeneklerin daha küçük görünmesini ve ince çizgilerin derinliğinin azalmasını sağlıyor. Yalnız kullanacaklara küçük bir tavsiyem olacak. Makyajınızı yapmaya başlamadan önce (yani fondöten, kapatıcı vb. uygulamadan önce) mutlaka cildinizi iyi bir şekilde nemlendirin. Çünkü eğer bunu yapmazsanız Prep+Prime ile makyajınızı bitirdiğinizde cildinizde pul pul bir görünüm olabilir.  
MAC Prep+Prime Transparan pudranın fiyatı 23$ yani 35 TL. Ürün uzun ömürlü kullanımıyla inanın fiyatını fazlasıyla hakediyor... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder