26 Nisan 2011 Salı

Güneşten pembeleşmiş gibi görünen yanaklar için...

Makyaj malzemesi önerilerime "Şişedeki En Seksi Pembelik" sloganıyla satışta olan likit allıkla devam etmek istiyorum. Bu allığı ilk olarak 2007 yılında keşfettim ve o zamandan beri hergün kullanıyorum. Haftasonu evdeyken bile uyandığımda ve yüzümü yıkadıktan sonra ilk yaptığım şey bu allığı sürmek...Tek başına bile kendimi gayet güzel ve mutlu hissetmemi sağlıyor. Yüzüme doğal bir renk veriyor ve sanki deniz kenarından evime daha yeni dönmüşüm de, yanaklarım güneşten pembeleşmiş gibi bir görüntü veriyor.
Benefit Benetint:
Eğer doğal, güneşten pembeleşmiş ve sağlıklı görünümlü yanaklar elde etmek istiyorsanız hiç düşünmeyin ve Benetint'i tercih edin derim! Bu ürünü, sadece yanaklarınızda değil aynı zamanda dudaklarınızda da kullanabilirsiniz. Ürünün bir diğer özelliği ise çok hoş bir gül kokusuna sahip olması.
Benetint de kullan kullan bitmeyen ürün türlerinden... Ben genelde Amerika'ya gittiğimde bir kaç kutu alıyorum ya da ABD'ye giden arkadaşlarıma sipariş veriyorum çünkü ABD'de 28 $ (42 TL) olan bu ürün Türkiye'de 78 TL. Türkiye'de bu ürünü Sephora'larda bulabilirsiniz.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder